#495
1.Clannad
2.Full Metal Alchemist
3.Code Geass
4.Atak Tytanów
5.Toradora
Wasze ulubione anime! :D | |
---|---|
Dołączenie
2016-04-04 |
|
Dołączenie
2016-04-04 |
#496
Teraz to zadaliście ciężkie pytanie, no ale spróbujemy.
1.Akame ga kill; tu akurat bezwarunkowo, moje pierwsze anime, które pochłoneło mnie bez reszty, calość obejrzałem w ciągu 24 godzin, a mało brakowało abym całość obejrzał na jedną sesję. 2. Dead Note; znany i mam wrażenie lubiany notes śmierci, świetna seria, chyba jedyna gdzie i kibicowałem złemu i dobremu jednocześnie, te ich pojedynki, człowiek nie rozumiał co się dzieje, czuł że jest świadkiem bitwy dwóch tytanów 3. Stains;Gate; jedno z tych anime przy których płakałem (zaraz za AgK), nawet bohaterowie mimo że niekiedy upierdliwi mieli urok i głebię, nawet po głupiej akcji naszego "Mado saentisto" potrfił pokazać że mimo iż próbuje grać głupiego jest miły, opiekuńczy, nawet skory do poswięceń 4. Kiss x sis; kolejny tytuł który musiałem przemycić na tę listę, dzięki niemu zaciągnąłem sie do grupy skalacyjnej, niby taki trochę przygłupi ecchi harem, ale trzyma jakiś poziom, te ecchi nie jest wymuszone, jest naturalne. Oraz fakt że to moje drugie anime 5. Koe de Oshigoto; Być może pozycja której nikt się nie spodziewał, był to jeszcze mój wczesnu kontakt z anime, i jak to anime pomysły są niekiedy genialne, sam byłem zaskoczony jak ciepłe wspomnienia z tą "serią" (było maksymalnie kilka odcinków mających zachęcić do mangi), pomysł jest naprawdę wspaniały, nie wymuszome ecchi, pobudzająca wyobraźnię seria, aż chyba poszukam mangi Cóż, walka była zacięta, czuję się lekko rozdarty, ale 5 to 5, za wszelkie błędy interpunkcyjne, ortograficzne, składniowe, logiczne i urwane wątki przepraszam, godzina nie ta, a telefon odmówił udzielenia wsparcia w postaci słownika, no ale cóż. Żegnam się i pozdrawiam! |
Dołączenie
2016-04-04 |
#498
1. Dragon Ball Z
2. Clannad: After Story 3. School Days 4. Kiseijuu: Sei no Kakuritsu 5. Nichijou |
Dołączenie
2016-04-04 |
#499
Mam tak rozległa liste, że to jest tylko kropla w morzu ale niech bedzie xD
1. Fairy Tail 2. Hunter x Hunter 3. Fullmetal Alchemist Brotherhood 4. Gintama 5. Steins;Gate |
Dołączenie
2016-04-04 |
#500
(≧∇≦)/ Moje to :
- Tokyo Ghoul - Boku Dake ga Inai Machi - One Punch Man - Noragami - Ao no Exorcist |
Dołączenie
2016-04-04 |
#501
1. FullMetal Alchemist: Brotherhood.
2. Puella Magi Madoka Magica. 3. Shingeki no Kyojin. 4. Bleach. 5. Dragon Ball Z |
Dołączenie
2016-04-05 |
#503
Moje TOP5:
1. Mushishi 2. Honey and Clover II 3. Eden of the East 4. From the New World 5. Kino's Journey |
Dołączenie
2016-04-05 |
#505
Nigdy nie poukładałem dokładnie swoje top, więc kolejność losowa:
1. Steins;Gate 2. Boku Dake ga Inai Machi 3. Shiki 4. Charlotte 5. Angel Beats PS. 5, ah... Te emocje na końcu ;'/ |
Dołączenie
2016-04-05 |
#506
1. Steins;Gate
2. Great Teacher Onizuka 3. Clannad: After Story 4. Bakuman, zwłaszcza drugi sezon :3 5. Hunter x Hunter Gdyby One Piece jako anime był tak świetny jak jest manga, to byłby na pierwszym miejscu, ale cóż. xD |
Dołączenie
2016-04-05 |
#507
Do piątki moich ulubionych serii zaliczyłbym:
1. Mushishi (Za wszystko! Idealne anime!) 2. Higashi no Eden (Za fabułę i dobrze zrobionych bohaterów) 3. Hachimitsu to Clover (1 i 2) (Za fabułę, za postacie, za muzykę... Po prostu przecudowne anime, w którym łatwo się zakochać :) ) 4. Gin no Saji (1 i 2) (Bardzo przyjemna seria. Cudownie się ją ogląda i można się przy niej naprawdę odprężyć i poprawić sobie nastrój :D ) 5. NANA (Jestem facetem, ale oglądając to anime beczałem jak małe dziecko. Cudowna, bardzo emocjonalna i życiowa seria :D No i oczywiście ta muzyka... i niezapomniane: "Ne, Nana...") |
Dołączenie
2016-04-05 |
#508
Losowa kolejność
1. HunterxHumter 2011 2. D Gray man 3. Ushio to Tora 4. Kamisama Hajimemashita 5. One Piece |
Dołączenie
2016-04-05 |
#509
Piątka moich ulubionych tytułów:
1. One Piece 2. Hunter x Hunter 2011 3. Code Geass 4. Gintama 5. Steins;Gate |
Dołączenie
2016-04-05 |
|
Dołączenie
2016-04-05 |
#512
1. One Piece
2. Hajime no Ippo 3. Steins Gate 4. Rainbow: Nisha Rokubou no Shichinin 5. Wolf's Rain |
Dołączenie
2016-04-05 |
|
Dołączenie
2016-04-05 |
#515
1. Gintama
2. Detroit Metal City 3. Danna ga Nani o Itteiru ka Wakaranai Ken (ale tylko pierwszy sezon) 4. Basquash! 5. kokoro Connect |
Dołączenie
2016-04-05 |
#516
1. Magi: The Labyrinth of Magic
2. Ookami Kodomo no Ame to Yuki 3. Hai to Gensou no Grimgar 4. Fate/Zero 5. Akame ga Kill! |
Dołączenie
2016-04-04 |
#517
Kolejność losowa
Hamatora 1 sezon (za mindF***) One Punch Man ( za głównego bohatera) Fairy Tail ( za Happy'ego, śmiech, łzy) Death Note (za przebiegłość zarówno Kiry i L) HunterxHunter (za rozkminy głównego bohatera i akcję) |
Dołączenie
2016-04-05 |
#519
Moja topka! :)
1.Shingeki no Kyojin 2.Shokugeki no Souma 3.Boku Dake ga Inai Machi 4.Death Note 5.Toradora! |
Dołączenie
2016-04-05 |
#524
1.Mirai Nikki
2.Kill la kill 3.Death Note 4.Akame ga Kill! 5.Deadman Wonderland 6.Gulty Crown 6 dodałem bo to jest moja topka na pierwszym miejscu. |
Dołączenie
2016-04-05 |
#525
1. Sword Art Online
2. Code Geass: Hangyaku no Lelouch 3. Haikyuu!! 4. Kuroko no Basket 5. Yowamushi Pedal |
Dołączenie
2016-04-05 |
#528
Ah jakie trudne pytanie. Zawsze mam z nim problem. Mam za dużo ukochanych anime, ale dobra dam radę.
Kolejność jest losowa. 1. Shaman King 2. Fairy Tail 3. Charlotte 3. Kuroko no basuke 4. Ouran High School Host Club 5. Kaichou wa maid-sama Gdybym miała jeszcze więcej miejsc to na pewno znalazłoby się tam Free, Haikyuu, Kamisama Hajimemashita, Tokyo Ghoul, One Punch-Man. Dlatego boli mnie to wybieranie haha |
Dołączenie
2016-04-01 |
|
Dołączenie
2016-04-05 |
|
Dołączenie
2016-04-05 |
#531
Moje top 5 najlepszych anime jakie obejrzałem:
1.Fullmetal Alchemist: Brotherhood 2.Danganronpa: The Animation 3.Akame ga Kill! 4.Tengen Toppa Gurren Lagann 5.Code Geass: Lelouch of the Rebellion |