#532
Moje ulubione anime to:
1. Mirai Nikki
2. Ao haru ride
3. Tokyo Ghoul
4. Kuroshitsuji
5. Death Note
Wasze ulubione anime! :D | |
---|---|
Dołączenie
2016-04-04 |
#532
Moje ulubione anime to:
1. Mirai Nikki 2. Ao haru ride 3. Tokyo Ghoul 4. Kuroshitsuji 5. Death Note |
Dołączenie
2016-04-06 |
|
Dołączenie
2016-04-05 |
|
Dołączenie
2016-04-06 |
#539
1. Ghost Hunt
2. Hamatora The Animation 3. Shaman King 4. Nana 5. Bishoujo Senshi Sailor Moon: Sailor Stars |
Dołączenie
2016-04-06 |
|
Dołączenie
2016-04-07 |
|
Dołączenie
2016-04-07 |
|
Dołączenie
2016-04-07 |
#551
1. Haibane Renmei
2. Serial Experiments lain 3. Texhnolyze 4. Mahou Shoujo Madoka Magica 5. Shinsekai Yori |
Dołączenie
2016-04-08 |
#552
1. Fullmetal Alchemist: Brotherhood
2. Kiseijuu: Sei no Kakuritsu 3. Bleach 4. One Punch Man 5. Magi: The Kingdom of Magic |
Dołączenie
2016-04-08 |
|
Dołączenie
2016-04-08 |
#555
Moje top 5 anime :D
- Death Parade - Nana - Boku Dake ga Inai Machi - Clannad: After Story - Tonari no Kaibutsu-kun |
Dołączenie
2016-04-08 |
|
Dołączenie
2016-04-08 |
|
Dołączenie
2016-04-09 |
#562
No to moje to tak:
1.High School DxD 2.Sword Art Online 3.Tokyo Ghoul 4. Fullmetal Alchemist: Brotherhood 5. Naruto Kolejność losowa :D P |
Dołączenie
2016-04-10 |
#563
Kolejność losowa:
1. Tokyo Ghoul 2. Ao Haru Ride 3. Yamada-kun to 7 nin no majo 4. Sword Art Online 5. Kaichou wa Maid-sama! |
Dołączenie
2016-04-09 |
#565
Kolejność losowa tych anime,które do tej pory miałem przyjemność oglądać:
1.Ghost in the Shell (1995) 2.Shigurui 3.Monster 4.Texhnolyze 5.Sen to Chihiro no Kamikakushi (Spirited Away: W krainie bogów) |
Dołączenie
2016-04-10 |
#566
U mnie dość ciężko coś wybrać, no ale cóż:
(kolejność losowa) - Yamato Nadeshiko Shichihenge - Strike the Blood - Toradora! - Deadman Wonderland - No i kochane, pierwsze moje anime, Bishoujo Senshi Sailor Moon |
Dołączenie
2016-04-10 |
|
Dołączenie
2016-02-26 |
|
Dołączenie
2016-04-10 |
#569
1.Shingeki no Kyojin
2.Death Note 3.Code Geass 4.Kuroko no Basket 5.Ookami Kodomo no Ame to Yuki |
Dołączenie
2019-02-17 |
#712
1. Kamisama hajimemashita
2. Kaichou wa maid-sama 3. Your lie in april 4. Sukiite ii na yo 5. Amnesia 6. 3D kanojo: Real girl 7. Vampire knight 8. Diabolik lovers (Miejsca sie nie licza) kazde z nich lubie tak samo czyli. Kocham |
Dołączenie
2019-02-17 |
#713
1. Kamisama hajimemashita
2. Kaichou wa maid-sama 3. Your lie in april 4. Sukiite ii na yo 5. Amnesia 6. 3D kanojo: Real girl 7. Vampire knight 8. Diabolik lovers (Miejsca sie nie licza) kazde z nich lubie tak samo czyli. Kocham |
Dołączenie
2019-02-17 |
#714
1. Kamisama hajimemashita
2. Kaichou wa maid-sama 3. Your lie in april 4. Sukiite ii na yo 5. Amnesia 6. 3D kanojo: Real girl 7. Vampire knight 8. Diabolik lovers (Miejsca sie nie licza) kazde z nich lubie tak samo czyli. Kocham |